V listopadu loňského roku vyhlásila Východočeská galerie v Pardubicích soutěž o nový corporate design organizace. Předmětem soutěže bylo navrhnout jednotný vizuální styl, jehož základem bude nová značka a logotyp Východočeské galerie v Pardubicích. Součástí zadání bylo rovněž vytvoření návrhu nového grafického layoutu webových stránek galerie tak, aby organizace jejich prostřednictvím přehledně a účelně komunikovala se širokou veřejností. Účelem soutěže bylo nalézt novou tvář Východočeské galerie v Pardubicích, která bude odpovídat standardům moderního muzea umění 21. století.
Soutěž byla vyhlášena 11. listopadu 2009 s uzávěrkou doručení soutěžních prací do 11. ledna 2010.
Výsledky soutěže byly zveřejněny dne 22. ledna 2010.
Vítězem výběrového řízení se stal Tomáš Pakosta, na druhé pozici se umístil návrh grafické a architektonické kanceláře Mixage, s. r. o. a třetí místo obsadila se svou první variantou logotypu Markéta Kinterová.
U návrhu Tomáše Pakosty porota ocenila především jednoduchost typografického řešení autorova logotypu a volbu barev. Logotyp vypovídá o tradici a historii zmiňované příspěvkové organizace a zároveň poukazuje na její mladistvost a současné pojetí galerijní, sbírkotvorné a výstavní činnosti. V grafickém pojetí nejlépe kloubí tradici a současnost.
Autor vítězného návrhu začal okamžitě pracovat na tvorbě grafického manuálu Východočeské galerie. Proměny se nejprve dočkala internetová prezentace galerie. Od 22. února 2010 je tak přístupný nový web vycházející z nového vizuálního stylu organizace, který je uživatelsky přívětivější a splňuje předpoklady moderních a funkčních webových stránek muzea umění.